Futbolistu treniņnometne 28. un 29. decembrī

28. un 29. decembrī Vaiņodes novada futbolistiem bija iespēja aizvadīt, citam pirmo, citam kārtējo palikšanu ārpus mājas. Nometne notika Vaiņodes vidusskolas lielajā un mazajā sporta zālē. Pirmajā dienā visi plkst. 13:00 ar lielām somām ieradāmies nometnē, iekārtojāmies un jau plkst. 14:00 sākām trenēties. Pēc treniņa gājām uz kultūras namu, kur mums pusdienas pasniedza Egita Jurjāne. Pēc pusdienām, pēc veikala apmeklēšanas devāmies atpakaļ uz skolu, kur skatījāmies multfilmu. Pēc tās nedaudz brīvo laiku pavadījām turpat mazajā sporta zālē, kur nakšņojām. Vakarā atkal devāmies uz kultūras namu vakariņās. Pēc vakariņām sekoja treniņš kopā ar 3 spēlētājiem no Vaiņodes novada pieaugušo futbolu komandas – Uldi Jansonu, Normundu Ratnieku un Egilu Linartu. Pēc treniņa skatījāmies vēl vienu multfilmu labākam miegam. 29. decembra rītā devāmies brokastīs, pēc kurām sekoja mierīgs rīta treniņš. Pēc treniņa nedaudz atlika brīvā laika un mantu kravāšana. Kad mantas sakrāmētas, pēdējo reizi devāmies uz kultūras namu garšīgi papusdienot, pēc kurām sekoja pēdējais nometnes treniņš, kurā futbolistiem bija iespēja visu treniņu laiku spēlēt futbolu.

Šo divu dienu laikā futbolistiem bija iespēja apgūt dažādas jaunas prasmes futbolā, kā arī katrs saprata, kā tas ir – palikt kopā ar komandu, izjust nakti bez vecākiem. Visiem ļoti labi viss izdevās, visi tikām galā.

Nometnē piedalījās 12 futbolisti no 1. līdz 4. klasei, kā arī Ričis no Liepājas Sporta spēļu skolas – futbola nodaļas.