Par izmaiņām Swedbank klientu tikšanās vietas darbībā

Gluži tāpat kā citviet Latvijā, arī Vaiņodes iedzīvotāji arvien biežāk savu naudas lietu kārtošanai izmanto internetbanku vai zvana uz Swedbank konsultāciju centru, tādēļ arvien retāk pie bankas speciālistiem ierodas kāds, kuram nepieciešama klātienes konsultācija. Tādejādi no aprīļa Swedbank klientu konsultācijas Vaiņodes iedzīvotājiem būs pieejamas gan telefoniski, zvanot uz bankas Konsultāciju centru pa tālruni 67444444, gan nepieciešamības gadījumā klātienē Liepājas filiālē. Aicinām ņemt vērā, ka pēdējā diena, kad Vaiņodē varēs satikt klientu konsultantu, ir 21.marts.

Vēlamies atgādināt, ka šobrīd visus bankas pamatpakalpojumus, ko izmantojam ikdienā – naudas pārskaitījumus, konta atlikuma pārskatīšanu, PIN koda maiņu, dažādus maksājumus, rēķinu apmaksu u.c. – var veikt internetbankā bez fiziskas bankas darbinieka klātbūtnes. Savukārt, ja nepieciešama jauna bankas karte, bankai var pieteikt, lai to atsūta pa pastu. Šāds sūtījums ir drošs, jo bankas karti var aktivizēt tikai pats kartes īpašnieks.

Ja nepieciešama atbilde uz kādu ar bankas pakalpojumiem saistītu jautājumu vai vajadzīgs bankas speciālista padoms, aicinām droši zvanīt uz Swedbank konsultāciju centru pa tālruni 67444444, kas pieejams 24 stundas diennaktī, tā sniedzot iespēju ērti sasniegt banku, netērējot daudz laika un iztiekot bez papildu izdevumiem transportam un citām izmaksām.

Author: Armands Radzuška